15.6.11

... Lifetime ...

kawan2....
hidup kite ni x lama kan?bila2 Allah akan tarik nyawa kita dan kita akan meninggalkan org2 yg kita sayang...
betul x kawan2???
sebenarnya dalam hidup ni tidak semuanya sempurna termasuk aku...da brape kali aku keguguran...
belum rezeki kami lagi sehingga aku da penat
penat melayan kerenah org2 yg bertanya2....

kalaula aku boleh blink2!!!!kan senang...kejap ada kejap x de....terasa aman je dunia ni...
sesungguhnya Allah itu maha adil Ya,aku tahu taPi aku sebagai manusia yang lemah aku x boleh lari dari perassan meratapi ketiga2 bayiku yang tak sempat membesar di rahim ku...
aku bersyukur kerana ada di kalangan mereka yang sempurna kehidupannya.....

aku bersyukur kerana suamiku memahami dan sentiasa berada dengan ku...walaupun tak de sape nk kawan dgn aku pun,aku tahu aku masih mempunyai ahli keluarga,suami dan rakan2 yang lain....


No comments:

Post a Comment

 

Mak Garang ©2016 All Right Reserved. Powered by Blogger