18.6.11

.. happy 26th birthday!!!! ..

hye frenz!!!
actually pOst ni untuk hubbY aku iaitu http://www.adukakiasutama.com/blog/
heheh 9 jun yang lalu adalah hari lahir nye...pada tahun 1986...
muahhaha bukan aku okeiii
aku muda lagi baru 24 ngeee

aku kOnon2 nk la buat suprise sbb sebelum tu kitorg ade ke iPoh
husbnd aku dOk belek2 buku photography
katenye nak beLi tp nant duLu 
then aku pun buat2 la nk beli majalah mase dia ngah draw duit kat aTm
heheh aku lari laju2 nk g beli buku tu
wakakka dapat pon!!!!

hehhe murah je buku ni patutnye RM 99.90 tp ade diskaun jadi RM 89.00!!!! kekekke
so aku bagi la malam tu dgn tersenyum lebar husbnd akku tgk buku tu...
mmuaahhhh cayaaang abang!!!
huhuuu hupdate laju2 ni baru balik dari outstation ke teluk intan 
then esOk aku ade lagi outstation pogram dgn PRIDE!!!!!!!!


" sangat penat n letih dgn loya n muntah2 yang teruk "

No comments:

Post a Comment

 

Mak Garang ©2016 All Right Reserved. Powered by Blogger